Fotowoltaika dla firm

Nie tylko mieszkańcy domków jednorodzinnych mogą skorzystać z instalacji fotowoltaicznych.

 

Warto zainwestować w system korzystający z odnawialnych źródeł energii także w budynkach firmowych, w których, w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, może być zużywane znacznie więcej prądu. System oraz panele pozwolą na zaoszczędzenie kosztów przeznaczonych na rachunki za prąd, ale także uniezależnienie się od przedsiębiorstw sprzedających energię – pozwoli to zabezpieczyć finanse spółki w razie podniesienia cen prądu. Instalacja fotowoltaiczna także świadczy o progresywnym oraz świadomym profilu firmy, która dba o ekologię i ochronę środowiska.

 

Fotowoltaika dla firm – koszty

 

Jeśli chodzi o koszty założenia systemu zamieniającego promienie słoneczne na prąd, niestety nie są one tanie. Wszystko zależy oczywiście od rozmiaru budynku i średniego zużycia prądu przez spółkę. Niemniej jednak, pieniądze wydane na zainwestowanie w system zwracają się średnio po 6-10 latach. Po tym czasie, produkowana przez panele energia jest darmowa – przedsiębiorstwo nie ponosi żadnych kosztów związanych z ich utrzymaniem; co więcej, nie musi także opłacać rachunków za prąd. Jest to niewątpliwie ogromny zysk dla każdej spółki, zarówno tej mniejszej, jak i większej.

 

Oszczędność dla firmy

 

Brak konieczności opłacania ogromnych rachunków co miesiąc sprawi, że finanse przedsiębiorstwa z pewnością wzrosną, dzięki czemu ugruntuje się jej pozycja na rynku. Warto również zwrócić uwagę na wahania cen prądu. Dzięki własnej mikroelektrowni nie trzeba martwić się o nagły wzrost cen energii elektrycznej – w końcu każdy budynek, który posiada własne panele fotowoltaiczne, produkuje swoją energię za darmo. Własne panele to sposób na zachowanie pozycji na rynku – podczas, gdy inne spółki będą ponosić starty związane z podniesionymi cenami prądu, nasze przedsiębiorstwo pozostanie dokładnie na tym samym poziomie.

 

Fotowoltaika to idealne rozwiązanie dla każdej firmy – zarówno dla małej rodzinnej spółki jak i wielkiej korporacji. Umożliwia ona zaoszczędzenie znacznych kosztów oraz budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, które dba o środowisko.

CO DALEJ?

KONTAKT POWRÓT